iNT får Män ÄndÖ nö StÖke

(Detta borde ha publicerats på morgonen, dvs då alla nobodies fortfarande sööv!)

Min telefon plingade nyss till där jag fick ett meddelande där det stod det här:

"Fenin Jennet, hu ska man ork stig upp såhä tidit :O ja kommer kör i dike helt klart (y) enjoy school!"

Jag håller tummarna för dig Ejjo att du klarar halkbananen idag och inte kör över en hara eller något liknande.


Nu ska jag slänga på mig kläderna och kleta lite smink i facet, then i'm off to SCHOOL!

Update 1: Erica: "fenin jennet, ja va ända som jo en 360° pö hälkbänän, nöjöö no veta vi jo hedee no!"

Update 2: ringde honde "som trör hön kän köör" å bokade in en date på spices, he spåra söm väänlit... vörrullar everywhere!

Update 3:  vi rullade (ruulade) till city och låg utmättade på fihetsgudinnan (statyn) å ventilerade våra tankar och spanade in de förbipaserande möngörnä

Update 4: Nådde vårt mål med dagen!!!!! Har just smättat i oss den dagliga dosen av gläss å käx pö bälköngin i stek söölen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0