Miinuli 18 år!



Igår efter jobbet bar det av av raka vägen till Smedsby där en lycklig 18-års tjej hade ordnat party för oss tjejer. Det bjöds på pizza, kycklinrullar, chips, godis & en underbar tårta. I was in heaven! Senare bar det av till krogen för att röja dansgolvet. Tamejfan asså, jag VRÅLDIGGAR Dj:n! Han är lätt bäst i stan, i'm sure. Jag skulle kunna dansa hela natten till en sådan Dj, du vet hur man lirar skivor mannen!

Efter att klockan rullat iväg stack jag och emslan till natta för att slagga. Varm O'boy & rostatbröd satt bra innan vi sade gonatt kan jag säga.

En riktigt rolig kväll blev det igen alltså, hoppas du hade en AWESOME B-day Miinagirl och STORT grattis igen till dig tjejen!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0