Kan någon sända hem min syster, tack!



Det börjar vara dags att dra sig hemåt från semestern nere i Tyskland nu va?
 Så känner iaf din syrra..
Saknar dina pep talk, din humor, din röv, ditt humör, ditt skratt, dina sjukt små framtänder, dina gnäggnigar på natten,
ja-a rubbet helt enkelt..

I över morgon då ska jag banne mig KRAMA dig tills du inte får luft mera!
Då släpper jag inte taget om dig förrän du drar iväg på nästa äventyr.
Just keep it up fastän dagens berövelser, du är lika hård som MOUNT EVEREST, kom ihåg det!
Älskar dig mer än du tror hjärtat


Kommentarer
Postat av: MickonCool

Oj himmel vilket fint inlägg. Tack. Du är banne mig bäst i världen. Jag saknar dig så det knakar. Men på torsdag. Då blir det kramkalas! Love you! <3

2011-08-30 @ 23:32:35
URL: http://mychela.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0