FELLAS i'm Home!

Med ett fetare reseväska och en mätt mage anlände jag & syrran hem igår. Resan har varit helt suverän som vanligt, dock efter en lite jobbig torsdag men annars en super bra weekend till slut! Kusinerna hade växt som bara den och hade dessutom börjat prata en massa vilket var väldans kul! Om man endå skulle bo närmare varandra, det är alltid den vanliga frågan man ställer sig då man åker ifrån varandra.

Förövrigt har vi bara strosat runt i butikerna, käkat världens godaste brownie med mjukglass, käkat jerry's & karamellkungen. Fikat på Food Corten ett x-antal gånger. Promenerat på järvafältet (jag trampade i bajs..), härjat med tvillingarna osv...

Hemresan blev en väldigt rolig kapitel. Det hela började med då jag och syrran precis gått igenom säkerhetskontrollen som det ropades upp en väldigt konstigt namn i högtalaren. Jag och syrran började såklar att vrålskratta och fråga varandra, kan man verkligen ha ett sådant konstigt namn!?

Nåja, vi fortsatte och kolla i olika affärer på väg mot våran gate. Plötsligt när vi står där och funderar om vi ska köpa en macka eller inte hör man mittiallt i högtalaren, "Jenny Finne gå till gate 6B". Jag stod såklart i min egen värld och bara "haha, coolt att det finns andra som heter Jenny Finne." Men då reagerade smart äss syrran, "hey, men det är ju våran gate de ropar upp, det är ju dig dom menar."
Då var det bara att släppa mackorna och rusa iväg mot gaten. Tydligen var planet lite i förtid, eftersom gaten redan öppnats och alla gått ombord redan, som tur var det även en annan som kom lika sent som oss, hehe..

Så där kan det gå till om systrarna Finne är i farten!

Bilder kommer borde väl komma upp inom år 2011 någongång..


Kommentarer
Postat av: Syrsan

LOVE STORY. Fin resumé, fin resa och fint sällskap. TACKtackTACK för att vi kom oss iväg! <3

2011-04-05 @ 09:05:06
URL: http://mychela.peppar.fi
Postat av: Jenny

Hahah :D De va säkert ditt namn dom ropa upp först! Ring o berätta nån gång vettja ;D

2011-04-06 @ 08:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0