Pretty busy at the moment..



Orsaken till varför jag vart lite frånvarnade och kommer vara det, är för att jag jobbar rätt mycket för tillfället.
Det är både positivt och negativt, pengarna rullar in och jag utvecklar min finska som sagt medan vissa saker lämnar åt sidan. Träningen är det jag saknar mest. Dock försöker jag så gott jag hinner sticka till gymet eller sticka ut på en joggingrunda. Dock är det där med jogging inte min grej..

Anyhow, next week startar en ny period. Vilket innebär att jag kommer vara i gymnasiet enda till sommarlovet. På ett sätt kommer det bli rätt skönt att få tillbaka sina rutiner men det kommer även vara himla tungt att hitta motivationen igen. Har kännts som sommarlov nu för mig men nåja det är bara att ta sig i kragen och kämpa det sista innan sommaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0