This is what is called love

Resan började såklart med dunder frukost på källhagen tillsammans med faster. Senare stack vi ut på en promenix längs strandpromenaden. Super fint väder verkligen, dock var det lite kyligt i luften.



Soft med twinsen.



Lååååånga Shoppingrundor..



(Checka in världens bästa restaurang i bakgrunden!!)

Såklart kan man ju inte bara gå & gå hela tiden, det blev en del fika pauser också. Damn, vi hittade världens fetaste Brownie med glass... Behöver jag säga mer?



Stället fanns i Gallerian och hette American Cookies, om jag minns rätt? Jag & sis brukar alltid käka yougurth glass där, men denna gång beslöt vi oss för att testa på något nytt. Man hittar även alla världens muffins & cupcakes på detta ställe. (Lite reklam bara...)

En rätt vanlig syn det här också, medan syrran provade kläder drog jag fram godispåsen och smaskade..





Lekte förortsungar i väntan på tunnelbananen..







Stack ut på promenad till järvafältet & härjade..



Avslutar med inge mindre än KUNGEN själv!



Om jag bara kunde, skulle jag stoppa ner hela Stockholm i min ficka och leva på det för resten av mitt liv...
I'll better give it a try.


Kommentarer
Postat av: Syrsan

Shit asså, DU ÄR TOTALT BÄST PÅ ATT FIXA SNYGGA INLÄGG!! :) Ouh my God, det var bra. Himla fint inlägg, som man kan se tillbaka på. Puss på dig väldens bästa syster! <3

2011-04-06 @ 20:37:27
URL: http://mychela.peppar.fi
Postat av: christa

Fiiina bilder & verkar som om ni verkligen hade en toppenresa! ;D

2011-04-06 @ 21:31:02
URL: http://christa.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0