Let's kick it gymnasiet.

Då hade sex veckor gått.
Vilket innebär att det är dags för periodbyte i plugget.
Det här betydet, GYMNASIE för min del.
Där ska jag spendera hela sex veckor! WTF liksom?
Man ska väl överleva.
Nej, jag ser verkligen fram emot det om jag ska vara ärlig.
Dels för att jag kmr få börja härja med Sweet S every day.
Och dels för att jag kommer få in lite rutiner tillbaka.
Mitt dygn har varit helt uppochnedvänt under de senaste veckorna.
Sovit ända till kl. 11-12 och sedan tagit bussen till jobbet på eftermiddagen.
Rutiner behövs verkligen. Det märker man efter att ha levt så här ett tag.

Checkade nyss in min nya läsordning och den såg faktist inte så pjåkig ut. Måndagar är vi helt LEDIGA. Det tackar man för! Resten av veckan såg inte heller den så farligt ut.

A day off behöves verkligen imorgon efter denna helg.

Avslutar nu därför med en galet skön beat, kan inget annat än le då jag lyssnar på den!

J Randall ft. Akon
- Oh La La


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0