Kesällä menen rannalle ja paistetaan..

Stack på en spontan glass på stan med ämmä görl today. Flurry smakar aldrig så gott som i solen, kan jag säga. Dessutom träffade jag iddon & jenni som råkade komma förbi. Super kul att få snacka lite finska med dem, som man verkligen inte är någon höjdare på. Men jag har bestämt mig, jag ska banne mig bli tvåspråkig en vacker dag. Iaf nära på.
I WANT TO LEARN. That's it.

Sånt här kallar jag vardagsglädje!


Ps. Där ser ni hur HI-TECH min finska är, hehe.


Kommentarer
Postat av: Mikke

Bra inställning, med den kommer du långt! :)

2011-04-19 @ 22:10:48
URL: http://mychela.peppar.fi
Postat av: Ida

HAHA, oj Jenny, love that line, kesällä menen rannalle ja paistetaan :D Love ya vännen!

2011-05-03 @ 13:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0