I'm going DRIVE you crazy people.



Nu är även jag en i mängden. Började nämligen bilskolan idag. Jodå, nu börjar verkligen allvaret närma sig. Det känns även kul att börja förstå något av det Emma sitter och babblar ibland t.ex. döda vinklar och backdrag.

Nej, jag har fortfarande aldrig någonsin kört en bil i hela mitt liv.
Men jag kan lätt konstatera att det närmar sig med storm steg. Jag fasar verkligen för den dagen, men vetja även jag ska klara körkortet som så många andra gjort. Jag menar vad fenin, PLATTON I MATTON BARA Å SÅ FAR VI!
Ungefär så eller hur?

Humöret kunde inte bli mycket bättre idag då jag fick träffa Hara x2 och S idag.
Ni är ju allt för sköna,
it's just the way it is.


Kommentarer
Postat av: hårdast i byyyin

mähäää :D skön gris där !

sv; jåå, man blir allti på så bra humör då man ser dej, mitt energipiller ;) å ja älskar då de kommer dina kommentarer på bloggen, haha :D bara namnet som du kommenterat med får mej att skratta. Du är fin du!

2011-04-12 @ 11:29:23
URL: http://ssonya.blogg.se/
Postat av: Mickon

Shit vilken najja text alltså! Jooodu syrran, vettja även du ska fixa ett körkort åt dig, lätt asså! :)

2011-04-12 @ 19:55:51
URL: http://mychela.peppar.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0