Ge mig en badboll, NU!


Dirty pics från ett kaffe besök jag & dudsen gjorde i veckan...

Plugget är done för denna vecka. Vilket betyder WEEKENDO! Ikväll nalkas det faktst B-day fest, och ingen vanlig sådan heller. Cessan & Marmy har faktist slått på stort, det blir nämligen POOLPARTY! Yeah, det kommer bli mycket BOMB hoppande ikväll har jag på känn!

Förövrigt har jag härjat en del med rossin like always, (dagens: tryckte fejjorna upp mot fönstren på toan, så de människor som bor i höghuset mitt emot skulle få en vacker syn, så här passligt fredagen till ära!) Dessutom planerar S en brutal skolmassaker med ketchupflaskor som vapen. I'M SCARED.

TACK för mig, nu ska jag leta efter min badanka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0