Eggs all over.

SNACKA OM SKÖNT VÄDER!

Har säkert varit över 20°C i skuggan idag, vilket betyder närmare 30°C i solen. Det är sånt här jag kallar STEEK VÄDER! Nu äre inte länge tills sommaren är här folket!

Under helgen har jag hunnit jobba, käka ett X-antal chokoägg, umgåtts med underbart folk, steekt som tusan (bra att börja jobba på brunan innan södernresan,hehe), glidit runt i jonttas steekar bil & för att inte glömma det ENORMA tuggummit jag käkade igår! Seriously har never ever before käkat ett sånt stort tuggis, haha det var en upplevelse kan jag säga!


Fick en kyckling i mitt ägg, jäkligt avis på erro som tydligen fick en hara...
LIFE SUCKS ibland..

Kommentarer
Postat av: dendär steekaren på high level

serisously!! JENNY I MISS U FUCKING SICKING STUCKING MYKI!!!!!! å spev då ja sir alla bilder :(((( saknar er alla mitt hara crew!!! kommer å ballar ur me er om två veckor de e ett som e säkert!!! kör hårt i bilskolan å spara några damöb skämt ti mej så ska ja ta me min andra hara ja fick i porttis ti töög !! :D kram puss å steek <33333333

2011-05-04 @ 00:05:28
URL: http://http:/erkkisblögg.då

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0