Last night in Fitjar,

Jahapp, så kom även den här kvällen. Sista kvällen på Fitjar. Hallå, vart sprang tiden iväg? Vi kom ju igår eller? Nej, ordspråket "tiden går fort då man har roligt" stämmer nog faktist. Här har vi bara levt livet i nästan tre hela veckor. Jag har fått gjort och upplevt en massa nya saker som jag aldrig någonsin gjort eller sett förut. Det är sådana här saker jag gillar. Att få se sig om i världen, få nya erfarenheter! Eller får mer skinn på näsan som syrran säger. Det är just det jag har fått efter en resa som denna.

Ikväll har jag vart och gympat lite med tjejerna och försökat packa lite. Har dock en del kvar. Skönt iaf att man har sovmorgon imorgon. Inget speciellt program alls, ändast lunch kl. 13. Shöne! Runt 16-tiden bär det av till Bergen där vi ska tillbringa våran sista natt på hotell. Ska nämligen vara på flygplatsen kl. 05.30 på onsdagsmorgonen så därför sover vi i Bergen.

Snart snart snart kommer jag hem till mina fina gulliga vänner igen! Det är nog den största orsaken varför jag vill komma hem. Annars trivs jag hur bra som helst här. Speciellt naturen står mig varmt om hjärtat. Vetja jag kommer mig hit igen någon vacker dag. Who knows?

Det här är förmodligen mitt sista inlägg innan jag kommer hem. Kommer inte ha någon dator i Bergen imorgon förutom om det finns på hotellet då förståss.

Nu ska jag bjuda på de två mest spelade låtarna i mitt & sebbes rum, (förutom rihannas only girl då, hehe)

Njut!

Eddy Wata - I like the way

Pachanga - Calienta

Kommentarer
Postat av: tanya

gud, eddy watas låt är så genomspelad här på FG, du sku höra hur pojkarna spelat den i flera veckor! :D men man tröttnar int på den ;) hoppas du hare gött, kramis!

2010-09-28 @ 15:11:35
URL: http://tanyamikaelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0