Just me,

Oj så skönt det kan vara att bara få sitta för sig själv en lite stund och bara lyssna på den musik man själv gillar utan att någon annan byter eller något liknande.  Grabbarna är och jobbar och tjejerna är på gymet. Det där tycker ni kanske låter lite konstigt att inte jag är på gymet? Jo, jag håller med. Jag är ju den som älskar gym & att träna men nej, ikväll kände jag inte alls för det. Jag ville bara få lite quality time för mig själv.

Nu ska jag springa över gården för att hämta min tvätt. Har nämligen varit duktig ikväll och tvättar flera maskiner. Plus i minusboken där. Eller hur var det vi brukar säga i klassen?



With Love ♥






Kommentarer
Postat av: Mickon

Oj gummeligumman, du blir äldre du med då du börjar uppskatta tid med dig själv. Eller nej, nu sa jag fel. Gammal var nog inte det rätta ordet. Du börjar bli som din syster, hon som har tusen järn i elden varje dag. Då uppskattar man nämligen tiden man bara får tillbringa för sig själv ibland.



Energyhugs! <3

2010-09-23 @ 20:27:36
URL: http://mychela.peppar.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0