22 September

Tja!

Kom nyss hem från ett spinning-pass tillsammans med tjejerna. Stack direkt efter det och åt till skolan, alla var vrålhungriga eftersom vi bara ätit smörgåsar på dagen. Har som vanligt annars varit och jobbar på blomaffären. Börjar gilla stället bara mer och mer, pratade faktist rätt så mycket med en kvinna från personalen idag. Fick veta en massa information angående dialekter här och massa annat. Sådant tycker jag är intressant!

Som ni kanske inte har missat fyller syrran år idag. Snackade faktist med henne i telefon ikväll. Har inte hör din röst på nästa två veckor nu! Äh, det är galet. Värmde iaf att få höra din röst och skrattet föståss det där vanliga. Haha.

Nej, nu ska jag bjuda på lite bilder från i söndags då vi var ute på promenix här i Fitjar. Sådär btw, så var det annars my roomie Sebastian som gjorde förra inlägget om fisketuren i måndags, ifall någon undrar.


Kommentarer
Postat av: Mickon

Naaw, du är nog gollo du! Vet du, jag känd likadant med dig. Samma gamla vanliga Jenny var det som jag pratade med, inga konstigheter. Glad för det. Tryggt och vanligt, that´s nice.



love <3

2010-09-23 @ 20:31:48
URL: http://mychela.peppar.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0