Osthamburgare, som de smakade !

Det blev en tur till Bergen idag. Regnet spöade ner hela förmiddagen men som tur började de hålla upp till eftermiddagen. Där blev det mest shopping och sånt smått och gott, MAT helt enkelt. Fick änligen mina kära OSTHAMBURGARE från mäkken! Som det smakade gott, dessutom tog jag en Mc Flurry till efterrätt, de hade lite andra sorter än i Finland .Jag tog en med Non-Stop godisar, riktgt gott var det! Däremot kan jag säga att Mäkken var betydligt dyrare här än i Finland! Så tänkte bara tipsa er mäkken älskare, säger inga namn men ni vet vem ni är E & E ;) Njutnjutnjut, säger jag bara nästa gång ni käkar en Ostis, för i Norge är de betydligt dyrare!

För övrigt saknar jag mina tjejer otrolig mycket! Tänker på er ♥



Kommentarer
Postat av: the best

oj slurp fö osthamburgare. Men sidu ja saknar dej, ingen fest utan dej vett du ;)

2010-09-19 @ 10:16:04
URL: http://ssonya.blogg.se/
Postat av: Marielle

Sv; Jamen visst ;)

Allt är väl som vanligt här i vackra Finland , hehe :D nejmen det knallar och går , oj så kul att höra att du har det bra ! Vi saknar nog dig och ditt skratt här hemma ! :) Men fortsätt och njut medans du kan (; Och jestas va härliga bilder därifrån , du verkar nog trivas ;) sköt om dig Jenny "osthamburgare" Finne ;)( de va så kul att höra att du hade hitta mäkken i Norge så ja måsta bara få döpa dig till dedär) ;) kramar from Finland <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0