Jo, Madcon kommer från Norge !

Gårdagen var rætt så hændelsefull då jag tænker efter egentligen. Det børjade med att jag stack till Mæster Grøn på praktik, en riktigt fræsch blombutik och trævlig personal. Dær fick jag læra mig en del nya saker om hur blommor fungerar och sånt. Børjade med att vattna en stor del av blommorna och senare fick jag gøra blomarrangemang. Kul att læra sig något nytt!
Efter detta hænde nåt som blev dagens højdpunkt. Jag steg næmligen på fel buss! Jag var 100 % på att den skulle gå till Fitjar men nej, det gjorde den verkligen inte. Hade just satt musik i øronen och lutat mig tillbaka i bussen efter en rætt så tung dag på jobbet. Då pløtsligt slog mig tanken, var fan ær jag nånstans? Pløtsligt kørde vi øver en enorm bro men en otrolig utsik. Amen great tænkte jag. Smart som man ær så hade man tagit fel buss som gick till nåt stælle dær jag aldrig någonsin varit førut.
Nær alla hade stigit av såg busschaufføren på mig men en blick "hallåå du borde stiga av". Då gick jag fram till honom och berættade att jag tagit fel buss och skulle till Fitjar och blablabla. Som tur ær norrmæn vældigt kæmpe goa personer, så han hjælpte mig att hitta hem med rætt buss. Tog bussen ca 15-tiden och var hemma ca 17.30. Tog alltså ca två och en halv timme hem haha, hade som tur ingen brodska egentligen så det gjorde ingenting. Fick bara se mer seværdheter i Norge, vilket jag tycker ær kul.

Idag har vi haft någon liknande affærside mæssa hela dagen. Det var vældigt kul, lærde kænna ett par nya jenter & guttar, vilket var vældigt kul! Ikvæll har vi flyttat hit till skolan eftersom våra bostæder kommer vara upptagna hela helgen då det ær humorfestival hær. Skit bara att inte internetet fungerar på våran dator, som tur har vi hittat killarnas dator som fungerar. Har dæremot inga bilder på denna men kan skriva en del istællet.

Imorgon ska jag till Stord till Buisness-skolan. Ska ta en buss som går redan 07.05 hærifrån, kæmp kul alltså! På kvællen kanske det blir Leirvik med nåt gæng.

Nu ska jag søka mig i duschen, har næmligen vart på en Step timme ikvæll på gymmet. Helt okej var det, går inte att jæmføra med Finland. Timmarna hær ær på en  helt annan nivå. Kul att man får røra på sig iaf!

Fick æntligen svar på min fråga jag har gått och funderat på længe, om Madcon ær från Norge eller inte? Svaret ær ja, dom kommer från Norge och ær vældigt kænda hær. Fick æven høra deras senaste låt som iaf ær inne hær. Så hær Finland har ni nåt att lyssna på!



Klemmer från Norge ♥

Kommentarer
Postat av: Mickon

Oj du är duktig syrran, tar ingen stress eller får ingen panik av att ta fel buss. Beundransvärt, det är det! :) Tänk bara hur situationen blivit för mig...haha. Totala motsatsen. Hugs! <3

2010-09-17 @ 21:35:30
URL: http://mychela.peppar.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0