Fitjar & Leirvik

Då var fösta skoldagen avklarad. Fick vara med på en företags timme med skolans kockar och kläddesignare. Kommer dock inte ihåg vad timmen hette men det handlande om företagsamhet och äffärsidéer. Var lite nevös att jag inte skulle förstå vad läraren sa men det gick hur bra som helst.

Idag började jag även snacka med två tjejer från skolan som också går andra året där på kocklinjen. Ska kanske träffas imrogon och hitta på nåt. Skulle vara najs!

Kvällen program är matmatmat. Gick och köpte brownies-deg  till butiken så nu har vi just varit till skolan och bakat. Mums så goda de var! Massa annat gott har vi också att smaska på.

Imorgon kommer jag att besöka en Buisness-skola tillsammans med en lärare som ska visa mig runt där. Ska även besöka min praktik plats, ska nämligen vara på en blombutik som ligger lite utanför Leirvik. Dit kommer jag att börja fara med buss. Troligvis kommer jag även ha en till praktikplats här i Fitjar någonstans, var är inte sekärt ännu.

Her kommer lit bilder!

Fitjar, stället vi bor på.



Leirvik



Mer bilder kommer inom kort.

Kram Kram ♥


Kommentarer
Postat av: Mickon

Tänks för den goda update:n du gör här på bloggen. Duktigt jobbat flicka lilla. Nice med blombutik! ;) Saaaaaaaaknar dig! <3

2010-09-13 @ 22:51:11
URL: http://mychela.peppar.fi
Postat av: Ella

Oooj, de ser jättehärligt ut där. Saknar dej gumman, kom hem nu så att vi kan far på picnic <3 kramar

2010-09-17 @ 16:21:19
URL: http://eleonoree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0