Ballin !

Hey!

Nu har vi spenderat närmare två dygn här i Norge och GASH vad jag älskar detta ställe redan! Naturen & människorna är så underbara här! Direkt man stiger ut genom dörren har man en massa otroliga berg framför sig.
Dessutom har vi bara ca 50 meter bort till skolan så det är perfekt läge. Själva stället som vi bor på trodde jag var lika stort som Kvevlax, men det är nog betydligt större än det. Kanske inte så mycket större men det är uppbyggt på ett helt annat sätt. Vädret har vi haft väldigt tur med hittills. Soligt båda dagarna, gårdagen i Riga var som en solig sommardag! Temperaturen var faktist runt 20 grader. Lovely! Riga var en riktigt härlig stad det med, bra shopping, fina byggnader och stora marknader. Helt klart värt att besöka.

Imorgon är det Bergen som gäller för hela slanten. Det är nämligen en marknad där hela helgen så vi ska dit och checka läget.


Nu äre dags att vara lite social här med mina finska tjejer. Väligt bra att få öva sin finska här på samma gång!Skriver mer sen då jag har tid, ska även försöka få upp några bilder då!

Huggies ♥


Kommentarer
Postat av: Jäns

Oj va du har de bra där! Snygga gutter ha du väl träffa åxå? ;D Som sagt ren, o de behövs ju som int sägas heller, men ta myki bilder! :D Saknar dej!! <3

2010-09-11 @ 10:09:28
Postat av: Mickon

Ååååh vad bra det låter! Avis. Bra att vädret vari på er sida. Nice att ni fick uppleva Riga sådär på samma gång också. SÅ NICE alltså. NJUT SYRRAN, vi hörs. Lööööve! <3

2010-09-11 @ 12:31:59
URL: http://mychela.peppar.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0