What a lovely day!

Oj en sån trevlig dag denna dag blev! Har faktist hunnit med många olika saker då jag tänker efter. Efter att jag skrivit finska provet som gick si sådär helt okej, stack jag till stan för att träffa goa emmamemmaemslan för en massa god mat & snack.
Vi började vid TacoTaco med en riktigt god burrito. Som efterrätt stack vi till hmm jaaa vart kan det vara??! Jo, till mäkken såklart där vi tog varsin Suklaakakku Sundae. Det var nämligen först gången Emma testade den och jo, jag tror den fick mer än godkänt eller?

Bland allt detta träffade vi även på Meri som höll på att göra en gallup om "vinterns assesoarer" för tidningen och hemsidan peppar. Så hon frågade ifall vi ville ställa upp och självklart gör man ju det. Hallåå vi kanske blir kända nu tänkte vi smartässena Emma & Jag, Not. Haha, nej det var bara roligt att svara på ett par frågor. Intervjun borde komma upp imorgon på webben, så då kanske jag slänger upp det här om jag hittar den.

Kvällen till ära har jag även varit på Combat för första gången i mitt liv. Det var HELT ÖVER MINA FÖVÄNTNINGAR, kan jag verkligen säga! SHIT vad kul det var & vilken energi man fick! WOW, det där ska jag helt klart fara på flera gånger.
Kan tänka mig nu att du syrran sitter som ett fråge tecken framför datorn och bara WHAT hur kan hon tycka så. Men som sagt, inte första gången jag konstaterar detta. Vi är HELT different persones. Bara på denna lilla grej märks det på, you now. It's just the way it is.

Nej, jag kan lätt konstatera att detta har varit en oroligt chill & kul dag! Såna här dagar borde det finnas fler av, helt klart. 


BECAUSE, I'm feeling good good right now!



Kommentarer
Postat av: Sistää

Oj lovely! Det är alltid roligt med såna dagar då feelisen är på topp. :) Hahah, nice med Combat. Dock kommer det nog ta ett tag innan jag gör det till nån vakiogrej. Beror å andra sidan MYCKET på ledaren. ;)



Kramar <3

2010-10-27 @ 22:11:36
URL: http://mychela.peppar.fi
Postat av: emma

jenny vet du vaa, de e sånhäna dagar som lyser opp ens vardagar så ett stort tack för att du var min lampa för igår! ;D måste göras på nytt!



ps. glassen var Mycket Väl Godkänd t.o.m. (;

2010-10-28 @ 20:48:35
Postat av: jen

exakt! Håller precis med vart enda or du säger, den gråa vardagen borde verkligen ta o piggas upp oftare! Gårdagen va mer än rolig Emma! Ett måste att göras om på nytt helt klart!



Tur att du gillade glassen annars, va lite nervös faktist ;)

2010-10-28 @ 21:21:56
URL: http://jennyycecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0