Vart hemma i en vecka,

Idag har jag vart lite rebell, stack nämligen en timme tidigare från plugget. Jag skulle haft data timme, den är dessutom frivillig för oss som läser kombi. Jo, jag ska börja vara med på de där timmarna men inte idag. Iaf stack jag hem och har vart duktig och pluggat till Skuld provet hela eftermiddagen.

Mitt i allt läsande fick jag ett trevligt tele samtal av min "före detta" roomie sebbe. Haha, såna där samtal piggar verkligen upp då man suttit med näsan i boken flera timmar.

YesYesYes, ikväll ska jag till gymmet två härliga pass väntar! Uscha då för alla jobbiga läxor & prov, hinner inte träna lika mycket som vanligt bara pågrund av allt detta. Som tur är höstlovet på inkommande, DÅ mina vänner ska det tränas!



Gash, för endast en vecka sedan befann jag mig där. I ljuvliga Norge, den tiden kommer jag aldrig glömma... Promise!


Kommentarer
Postat av: sukkaah

får ja länka ti din sida från miiiiinn? :D

men ja tänker int vänt på svar, ja tänker va rebell å gör de ändå!! ,,/

2010-10-06 @ 21:23:25
URL: http://ssonya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0