I'm not a girl, not yet a woman

Ciao!

Vad har denna tjej haft för sig i helgen?

Jo, på fredagen blev det som sagt syrrans födis kalas på villan. Riktigt lyckat blev det fastän jag fick stressa häcken av mig innan alla gäster kom, hehe. Men jag är van om man säger så. Fick träffa syrrans alla nya och gamla vänner, riktigt kul! Dessutom kom Elin, gash så roligt det var att träffa dig igen. Har alltid en massa att snacka om.

lördagen blev det rätt så tidig väckning eftersom jag hade bestämt date med Jenny, vi körde först dubbla-pass på gymet och sedan blev det skön bastu & lunch. En himla skön dag, och gash vad kul det var att äntligen få se dig igen Jenny! Vi har alltid lika mycket att prata om när vi träffas så tiden räcker oftast inte till, haha. Lite dumt men sant.
På kvällen kom först Jenny över till mig och senare även Emma, jätte kul att få träffa emslan igen efter att man inte sett henne på ca en månad. Jo, jag har saknat humor som fän! Roligt återseénde iaf. Jag visade en del bilder från resan och så kollade vi senare på filmen Crossroads.

Idag har dagen bestått av plugg. Jodå, jag har en del att ta igen om man säger så. Får ta och tänka positivt nu, det här klarar du Jenny!



»Me and Älin


Kommentarer
Postat av: sockan

oj tack super myki fö önskningarna :D de e bara bra, satte upp de på listan :) danke shöööön!



De e så skönt då du e hemma igen, see you at friday ;)

2010-10-04 @ 13:24:05
URL: http://ssonya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0