Matematik, inte min starka sida



Matte, matte och åter igen matte. Kan lätt konstatera att det aldrig varit min starka sida. Enda sedan jag var liten tjej har jag inte förstått mig på alla invecklade matematik tal. Det måste vara någon inställning som dom missat att installera i min hjärna. Grejen är den att hur jag en pluggar och kämpar dagarna innan provet får jag aldrig några särskilda bra vitsord. Därför är motivationen heller inte så hög att plugga på såna här prov. Då man endå är sekär på att man kommer misslyckas..

Ska iaf göra mitt bästa av provet imorgon och försöka svara på så mycket som jag bara kan, mer kan jag inte göra.

Till er där ute, jag avundas er något grymt som har lyckan att ha en mattehjärna. Tyvärr tycker de som har det oftast att det är pinsamt att vara så bra på matte, eftersom man oftast ses som en nörd då. Nej nej, upp med hakan och var stolt över en sån fin gåva ni fått!

Jag skulle iaf mer en gärna äga en sådan.

Kommentarer
Postat av: Sistää

Lovely pic syrran! Finis. ;)

2010-10-29 @ 11:53:23
URL: http://mychela.peppar.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0