The lovely 90's !

Måste bara slänga upp två favvo låtar jag fick från fredagens IDOL, som hade 90-tals tema. Oj så underbara låtar det var på den tiden, kanske det beror på att man är född då ingen aning ärligt talat. Men den har alltid stått mig väldigt nära hjärtat. Gillade den tiden då det fanns massa pojk & flickband. Finns det något härligare än Spice Girls, BackStreetBoys och Westlife?! Det är svårt att hitta kan jag säga.

Olle gjorde iaf en otroligt fin version av låten Wonderwall. Den låten står mig väldigt nära om hjärtat efter att ha hört den från favvo serien O.C. Andreas har verkligen en grymt bra röst också denna fredag. Dessutom var låten han sjöng så galet skön!
Enjoy!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0