Städa bör man annars dör man

Huh!

Ikväll har jag jobbat ordentligt. Började med att åka och stor handla tillsammans med Mami,  ska nämligen ha kalas imorgon ifall någon missat. Då vi kom hem började jag genast baka Chokladcrisps och efter det har jag stor eller närmare grov städat hela kvällen. Jag städade allt från grunden, det vill säga torkat damm, dammsugat, städat toaletten och t.o.m tvättat min sminkväska och alla puderborstar! Kommer verkligen bli skönt med rent smink och ren väska.

Nu ska jag bara fixa lite musik här och sen ska jag läsa det sista på Skuld provet som jag har imorgon. Är faktist nervös, känner mig inte alls säker. Målet är iaf att bli godkänd.



Nej, det är bara att bita ihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0