Some days off

CHILLAT. Det har jag gort i helgen. Har verkligen behövt detta också. Har hunnit plugga en del bokföring och idag har jag nästan fått klar min Norge-rapport. Kvällen har jag tillbringat på gymmet tillsammans med Marielle & Sockan. På dagens schema stod Rpv och stretch. Har aldrig förut provat stretchen som endå var riktigt najs, sist och slutligen!


BTW, har hela 7 dagars ledighet framför mig, lovely!


Känns konstigt då man inte ska till Sthlm nu då det är höstlov. Har varit där sekärt 4 höstar i rad, men nej varje år kan man inte åka. ÄÄÄH, jag vill ha mitt långa blonda hår tillbaka! Att man kunde vara så dum att klippa bort det!
Uscha då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0