Helgen som gått..

Tänkte bara summera helgen lite innan jag smäller upp en del bilder. Fredagen spenderade jag tillsammans med en massa härliga människor hos Erica. Vi hade ett Birthday/Halloween party, passade på att fira Anna samtidigt eftersom hon fyller år på onsdag, så vi tyckte det var smart att smälla ihop dem båda i ett och samma.

Gårdagskvällen var som sagt ett annat kapitel. Efter många om och men stack jag och min andra halva Jenny till Sebbe. Där var det också Halloween party så alla måste även klä ut sig då. Efter lite funderande kom jag & J på att klä ut oss till Tvillingar, och det blev inte vilka tvillingar som helst utan SIV & VIV! Wuhu, jodå våra outfits blev rätt så snärttiga till slut. Har ett par fina bilder jag ska visa er.

Kvällen då, hur var den?

Jag kan säga så här, promenaden på väg dit var verkligen kvällens höjdpunkt. Resten av kvällen var väl sisådär. Men tillbaka till promenade , den var verkligen kul! Vi körde allsång med en massa godingar, allt från Rihanna till BackStreesboys, fiilis kan jag säga! Klickade även ett par härliga bilder på bron i stormen. Det blåste iaf väldigt hårt där.

Som sagt, Jenny & jag insåg en del saker angående fester, alkohol och ålder under kvällen. Nej, men sådana här fester måste man helt klart uppleva för att inse vissa saker. Det gjorde iaf vi nu.

Nej nu hörni gott folk kommer bilder!

Fredag, Födis/Halloween Partey in Böle


Natta var Cat Woman, kan man missa det?

Cessi as a Glamrockar & Rousi as Pocahontas

Hara-Emma  var lite rebell...

Olli tha Orienterare, Catwoman & Pocahontas

Marmy var Barbie girl själv & Rebecca var Indiana Jones.. hehe nej, hon var bara en helt perus Indian. Höhö

Här ser ni då två som alltid, i ur och skur lyckas på bild!

The Boysss

Emmas HARA tänder in my heart<3

VI. ÄR.TRION.



En vanlig Jenny&Emma bild, in the mirror liksom.

EMINEM FEAT RIHANNA, just gonna stand there and watch me burn.. Blev kvällen låt helt klart!

Lördag Siv & Viv night out!


PARTY SIV & VIV! WOHO!


Denna sköna bild får avsluta. Thank you people who did my weekend!

Kommentarer
Postat av: Party-siv

Rosa läppar. Nånting vi måst fortsätta me! :D You're the best! <3

2010-11-01 @ 09:59:02
Postat av: the sexy cowboy

HAHAHHA, kan man va nå hitt på nå bättre än siv å viv :D

helskotta va najsiga bilder, fejjan nästa?

speciellt vaker va ja ju på dubbelhako bilden ;D

2010-11-01 @ 15:31:13
URL: http://ssonya.blogg.se/
Postat av: emma

hahaha måst no säg ni såg ganska så snärtiga ut i lördas :D å didä bildena hadd ja no int sitt nå förut heller , tummeupp (Y)

2010-11-01 @ 19:39:20
Postat av: Marielle

Sv; Ja den kvällen var en 10 poängare , jag störtdiggar vårt härliga gäng , de va så kul när alla va så utklädda å så kul vi hade. Så tack själv fina du <3

Joodå Malax va toppen ;)

Vi hörs och syns! :)

2010-11-01 @ 20:37:53
URL: http://mariellesophie.blogg.se/
Postat av: jen

amen va trevligt att du gillar bilderna emmon! ;) haha, dom e no påväg upp på fejjan inom snar framtid, höhö.

2010-11-01 @ 21:03:06
URL: http://jennyycecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0