HAPPY HALLOWEEN !

Idag har jag lunchat med M & P och även hunnit en sväng på gymet.
Ett par ord om gårdagskvällen: Den var AS KUL! Alla var utklädda, och då menar jag verkligen utklädda från topp till tå! Roligt att alla verkligen tog det på allvar, det fanns allt från jokern till pocahontas! AWESOME kväll helt klart!

Kvällen är däremot ett öppet kapitel, vad som helst kan hända har jag på känn. Får se vad man hittar på.

Pics från gårdagen lovar jag att bjuda på imorgon, nu ska jag sticka i duschen!

Have fun tonight people !



Tyvärr hade jag & emma tagit bort en del av vår outfit där.. Rebell-bandet och HARA-öronen hade fallit av för kvällen efter all dans. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0