Every day is not a god day

Alla dagar är inte perfekta och roliga, så är det bara. Idag har jag haft en sådan dag. Kanske det blir ändring på detta, ska nämligen snart iväg till Hankmo och sjunga lite singstar med tjejerna.

Vid såna här tillfällen vet jag faktist inte vad jag skulle gör utan musik. Thank God, för att den finns säger jag bara.

David Guetta ft Rihanna - Who's that chick



PS, tackar Sockan för en skön kväll i tisdags, it was really nice! Gårdagen var inte heller något att klaga över, först blev det gym tillsammans med Sock och senare på dagen fika med Miina. Kul att träffas igen, efter typ 100 år hehe. Nej, inte så länge men tevligt var det iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0