Wooowooowoooo Barbra Streisand

Idag har jag äntligen blivit ren i munnen, ordentligt!
Har nämligen varit på ett besök hos tandläkaren idag. Var hos en tandhygienist som visade hur jag skall borsta tänderna rätt och använda tandtråd.
Eftersom jag har tandställning är detta inte alltid så lätt.
Om jag ska erkänna har jag nästan aldrig i mitt liv använt tandtråd, så kanske det börjar vara på tiden att jag börjar nångång.
Fick även hem en snärttig tandborte med snygga figurer på, lite stolt där!
(Hoppas inte Jennys mami läser detta nu, hehe)

Förövrigt har jag gått och nynnat på denna låt här nedan, Duck Sauce- Barbra Streisand. Det slutade med att hela klassen satt och sjöng med. Haha, ibland lyckas man faktist!
Satte även och lyssnade på ett par 80-tals dängor, vilka tider asså!



NU
, sticker jag hem och senare blir det S&V med JenBen!

Hare!


Kommentarer
Postat av: emmski

men jennyyy, de heter ju hara å int hare ;) å btw du e int enda som ha gått å sjungt på dendä sången ida haha!

2010-12-01 @ 21:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0