Så var helgen förbi

Gårdagskvällen tillbringade jag med ett par sköna typer i Hankom City. Där blev det dans, singstar sjungande i den berömda Bagarstugon och Erica testade även på en ny grej, nämligen att dammsuga utomhus. Förvånands värt bra gick det. Men jag menar om man heter Erica funkar väl allt, eller hur var det!? En rolig foto session with the car hann även jag och Erro med.

Senare på natten stack Jag, Erro, Olli & Grägg på en runda med bilen efter Emma till Smeba. I bilen var det fullt ös som vanligt, haha finns tråkiga åkturer tillsammans med er folket? Stack även en sväng till Jens, där det var fest. Där shakade vi en stund och körde senare tillbaka till Hankmo.

Random night as usual!

Bilder from the weekend.

Fredag



Lördag


Btw, crocs är hett vi vet!


Erica som dammsugar grus får avsluta kvällen.
Guys, it was a fun night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0