Såna här saker gör mig glad!



Allting kan verkligen ändra en dag på några sekunder. Efter att ha anlänt till gymet och var allmänt färdig efter att ha gått i massa slask genom halva stan för att komma till gymet blir jag plötsligt överraskad av en glad liten Jenny som plötsligt dyker upp i omklädningsrummet. Träffade även på Marielle & Cecilia, trevligt trevligt!

Den roligaste överraskningen var ändå då jag stötte ihop med Jenny (backlund, finns så många jennysar så man blir snurrig) på Pumpen. Oj vad kul det var, har funderat länge på att sticka till gymet tillsammans men det har inte blivit av eftersom vi båda har haft rätt så fullt upp. Men nu av en ren slump råkade vi träffas samtidigt på ett pass utan att ens ha snackat innan. Oj det där gjorde min dag, alltid lika kul att snacka med dig vännen. Av det där fick jag dubbelt så mycket energi, ni kan tänka er att pumpen gick lätt som en plätt efter detta.

Det där gjorde min dag!

Kommentarer
Postat av: anonym

nej va gollo bild på dej damööb :)

2010-11-12 @ 23:57:09
URL: http://ssonya.blogg.se/
Postat av: Bullen, så du vet vilken av Jennysarna ;)

Men Jenny då , va fint in lägg du ha skrivit ;) Det här gjorde min dag! och det skulle vara kul att se dej något i veckan nu, kanske köra ett träningspass någon dag :)

2010-11-14 @ 12:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0