Ny period, här hej!

Yes, då var det dags för periodsbyte, denna kalla måndag. Har endast ynka tre lärare i denna period, har ingen aning om det är positivt eller negativt men något är det ju alltid. En spännande kurs vi kommer ha i denna period är mötesteknik. Trodde den kursen skulle vara precis som alla andra tröga teori timmar, men nej där hade jag fel. Kände verkligen att denna kurs kommer bli mycket intressant, vilket var trevligt!

Har även varit på ett studie besök till en bokföringsbyrå idag. Har aldrig förut varit på en sådan, men det var verkligen intressant kan jag säga. Fick höra hur typiska arbetsdagar ser ut, vad de har för arbetsuppgifter och allt som har med bokförings arbete att göra.
Dock kan jag säga att jag inte är hundra på att det är rätt inriktining för mig, men det jag däremot vet är att det är jätte bra att kunna grunderna i bokföring och om man lärt sig dom en gång sitter de i resten av livet.

Framtiden är dock en öppen bok.

Sitter för tillfället hos syster och ska övernatta här eftersom jag var på ett sent Body-pump pass och ska till gymnasiet imorgon. Från och med denna vecka fram till jul kommer jag att vara i gymnasiet varje tisdag. Detta eftersom jag tar kombi, ifall någon missat.

Skönt att endast ha 500 meter till plugget imorgon, GONATT! 


SVEA-systrarna, vintern -09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0