Min nya idol är PETTER !

Banne mig vilken härlig man detta är! Efter att ha sett honom i programmet "Så mycket bättre" som sänds i tv4 har jag fått en helt annan uppfattning om denna man. Han är hela 36 år gammal, men var syns det egentligen? Han är gift och har tre fina barn som han verkligen älskar och gör allt för. Det var han som grundade HipHopen i Sverige kan man säga.

På ytan verkar han hård precis som man ser på HipHopers, men han är allt annat än det. Han visar verkligen att han brinner för det han gör. Han skriver sina texter själv och oftast om sådant som han upplevt eller gjort själv.

Konstigt att ett enda program kan ändra en person så här mycket. Av detta har jag verkligen lärt mig att man inte ska ha förutsatta meningar om en person. Här ser man hur snabbt det kan ändra.


Petter Alexis Askergren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0