Lovely days

Denna vecka är verkligen underbar bland alla prov.

Igår hade jag dubbla prov timmarna efter varandra. Det började direkt från morgonen med Data och efter det fortsatte det direkt med Bokföring. Sammanlagt skrev jag prov i tre fucking timmar! Det blev det sammanlagt eftersom vi hade dubbeltimme av bokföring. Väldigt lovely kan jag säga! Sov i över en timme då jag kom hem igår. Det behövdes verkligen för att orka läsa på nästa prov.

Idag har jag hunnit med ett gym-pass på eftermiddagen och nu ikväll har jag lärt mig lite fysik som vi kommer ha prov på imorgon.

Som tur är fysik sista provet för veckan. Det skall jag fira med fika tillsammans med Nora & Jenny troligtvis. Efteråt ska jag på syrrans spinning! Yes, har inte varit på hennes program sedan i våras så det kommer bli skoj!


Nu väntar kvällskäk, NATTI

Kommentarer
Postat av: NÖRD

Duktit kämpat, och jo ett prov kvar! :D jag ska klara de, ja skA!!! :D

2010-11-04 @ 15:34:11
URL: http://ssonya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0