Jag tog en kula för dig och fick en smula tillbaks

Oj en sådan här härlig och rolig måndag har jag inte haft på länge! Plugget var riktigt nice idag eftersom timmarna var rätt så slappa. En lärare som vi skulle ha dubbel timme var borta så detta ledde till att vi bara satt och chillade och lyssnade på skön musik. Eller som liraren R säger, tung fiilis i klassen, svensk musik aah! Haha, hans kommentarer är bara för klockrena ibland.

Efter plugget stack jag och träffade Jenny och kom nyss hem efter att ha haft en hel kväll tillsammans med denna underbara tjej. Kan vi någonsin sluta prata? Skulle inte tro det, jätte kul att ses ordentligt nu igen efter en paus om man säger så.


Nu borde jag hoppa i duschen och sen i säng. I'm sleeping in the City inatt eftersom det är gymnasie imrn!

Pussar & Gonatt!

DAGENS LIRAR & MEST SPELADE LÅT I KLASSEN!

Daniel Adams-Ray
- Gubben i lådan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0