Intervju från peppar.fi



I onsdags blev som sagt jag & Emma intervjuade av Meri angåend vinterns mode asseccoarer. Hittade den nyss uppe på webben. Ni ser kanske var bilden är tagen? Hmm, var kan det vara om inte utanför självaste mäkken. Hehe, var kan man annars hittat två mäkken lovers liksom? Här kommer iaf intervjun!



Jenny Finne
, Vasa

– Min svarta mössa köpte jag på BikBoki Riga. Jag gillar den för att den är stor och varm. Cirkelhalsduken hittade jag på Gina Tricot.

Jenny tappar ofta bort sina vantar så det händer oftast att hon måste köpa nya. Men hon använder både nya och gamla accessoarer.

– Mössor är både snygga och varma. Skulle till och med kunna använda dem på sommaren om det inte skulle bli så varmt.

Jenny skrattar åt minnet av mössan som var kombinerad med ett halsskydd, så bara ansiktet syntes.

Emma Söderman, Vasa

– Eftersom jag tappade bort mina vantar var jag på jakt efter ett par nya. På Indiska hittade jag de perfekta vantarna och köpte en tillhörande halsduk på samma gång.

Emma funderar också på att skaffa en pälskrage till den kommande vintern. Men allt tänker hon inte köpa nytt, en del accessoarer från ifjol får hänga med ännu en säsong. En slags mössa kommer hon dock aldrig att sätta på sitt huvud igen.

– Något som verkligen får mig att skratta är de långa tomteluvsliknande mössorna med en tofs längst ner. Jag skulle aldrig ta på mig en sån igen fastän de skulle bli trendiga igen.



Kommentarer
Postat av: super_girl93

uuh, hottisar där ;)

sv; nämen tack jennyh! men ja tänkt faktist int klippa mitt hår, ja vill hja låååååångt. Men probleme e att ja vill ha nå nytt och ja har så himla torra toppar. Men vet int rikti hu ja ska färga :D

2010-11-02 @ 14:54:35
URL: http://ssonya.blogg.se/
Postat av: kändisen_numberone

hahah nåmen gööö va göölliga vi e :D

2010-11-02 @ 20:55:59
Postat av: jenbenboy

hahaha, amen e vi int alltid de?! TÖG & JAG = <3

2010-11-03 @ 20:47:39
URL: http://jennyycecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0