Hej Hej november !

Hey November!

Månaderna rullar verkligen iväg i racer fart. Kändes som jag nyss kom hem från Norge och det var i September och nu plötsligt är det november. Knäppt alltså!

Min dag har varit trög. Har aldrig fått upp flåset om man säger så. Skolan var väl okej som som vanligt. Stack även på ett gympass efter plugget, men inte ens där kände jag att jag kom igång. Nej vissa dagar är väl till för att vara tröga skulle jag tro? Så är det bara.

Hela kvällen har jag pluggat bokföring eftersom ett härligt prov väntar imorgon. För en gångsskull måste jag faktist erkänna att det känns som om jag föstår största delen av det vi har hållit på med denna kurs. Det är inte precis världens lättaste ämne, kan jag säga. Men som sagt, om man pluggar och kämpar lite extra för att lära sig börjar man oftast fatta till slut. Förståss, detta stämmer inte med alla ämnen men med vissa.

Nej, nu ska hårinpackningen ur!



RANDOM pic från i somrast. Haha, kan inget annat än skratta åt denna bild! Ni två är bara för gulliga!


Kommentarer
Postat av: Ella

Öhm, men Jenny, va fint att du sätter upp så snygga bilder av oss ;) kram

2010-11-02 @ 14:01:24
URL: http://eleonoree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0