Dirlan dirlan daa

Jahapp, då var helgen över igen. På fredagen kom tjejerna över till mig för lite förfest där det blev med massa dans och singstar innan konvan. Själva konventen vär väl helt okej. Betydligt mindre folk var det tyvärr denna gång. Men efter att fått dansa med Jessi & André och dansat segertåget till dirlan dirlan da, blev kvällen endå riktigt kul!

Stack och sov till Bullen efteråt. Efter ca tre timmars sömn steg jag upp, (försov mig rejält) stack jag  med Sockan till stan där bussen skulle gå. Hittade inga kläder alls i Ideapark men däremot desto mer på IKEA. Har nästan alla julklappar inköpta så nu så det känns bra.

Idag stack jag på Attack med emslan och gick sen in till stan på julöppning. Där avlutade vi med en glass på mäkken tillsammans med Anna & Jontta. Trevlig trevligt!

Nu ska jag bara få färdigt skrivit min uppsats. Som tur har jag ännu morgon dagen på mig.

Bilder kommer snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0