De lever sin dröm !




WOW vilka brudar! Rebecca & Fiona är namnen. De här två tjejerna är en av Sveriges bästa Dj-duo för tillfället! Helt två vanliga tjejer som uppnått sina drömmar, shit asså säger jag bara sånt där ser jag upp till! De turnerar runt både i Sverige utomlands. Deras jobb är helt enkelt att Dj:a på klubbar lite här och där.
Dessutom kör de helt sin egen stil, och det menar jag verkligen! Himla fina klädkombinationer har de.
De släppte även en singel Luminary Ones för ett tag sedan. Den ska jag bjuda på. 
Om ni är intresserade går det även en serie om dom på Svt-Play endast på internet, inte på tv tyvärr. Checka in den vetja!

Här är deras blogg » http://rebeccafiona.se/blogg/

Rebecca & Fiona - Luminary Ones

Kommentarer
Postat av: You know who

Hey, det där kan du också bli om du bara vill! Jättebra förebilder, jo! :)

2010-11-25 @ 21:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0