Because you're strong!



Allt är inte lätt här i livet. Det kommer alltid att finnas motgångar och människor man inte kommer överens med. Så är det bara. Allt detta lär man sig av under livets gång, hur man ska handskas med saker och ting.

Kom ihåg det, du är hård och klarar allt, eller hur vad det? Blicka framåt och tänk på alla positiva och roliga stunder du varit med om. (Tänkt t.ex. på den gången vi var påväg hem från tågstationen och jag tappade min väska mitt på trottoaren och knappt märkte det. Det var väl endå lite småkul?) Sådana där saker ska inte få tära ner dig, nej tvärtom. Du blir bara starkare!

Just because, I LOVE YOU

Kommentarer
Postat av: Sistää

Oj älskade vän, så fin du är. TACK för samtalet, du gjorde storverk ikväll, och TACK för att du tog dig tid och lyssnade PRECIS då jag behövde dig allra mest.



Älskar dig <3

2010-11-04 @ 22:53:51
URL: http://mychela.peppar.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0