Yep, I'm alive.

Det var ett tag sen sedan sist faktist. Jag har haft lång helg, eller rättare sagt jag tog ledigt på fredagen. Jag hade jobbat in ett par extra timmar så det passade bra.
Underbart väder har det varit de senaste dagarna så det säger kanske en del om varför jag inte har varit så aktiv här.
Jag har bl.a. suttit och njutit vid bryggorna i solsken, upplevt en grym vespa tur från Stan till Iskmo med full packning på, (vespan gick ca 30 km/h), spelat fotboll med Jens, käkat massa god mat, varit ut på hundpromenader, badat (i ett badkar, inte ute), träffat smeba tjejorna, varit till villan & skakat lite rumpa på Åminne. Yes, det där är vad jag har gjort i det stora hela.

Sol & värme får man verkligen energi av, helt underbar har denna helg varit! Jag har klickat & klickat bilder under de senaste dagarna så vetja de kommer upp inom en snar framtid.

Nu sticker jag ut igen, later!


Bilden är från villan igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0