Almost there,

Vad har denna tjej hunnit med idag? Lunchat hos fammo & faffa, yrat runt och städat en del i huset, haft J på besök & hållit mitt livs första Mc Donald's kalas.

Jepp, så där har min dag sett ut i det stora hela. Dagens höjdpunkt var endå att få snacka med J, det blir inte så mycket av sådant nuförtiden. Eller rättare sagt vi har båda rätt så fullt upp all the time. Som tur kommer sommarlovet snart för er också, alltså ni som går i gymnasiet. Då har vi sekärt mer tid att träffas.

Som jag även skrev höll jag mitt först mäkken kalas idag. Det var en 8-årig tjej som fyllde år, och jag tänkte mig att tjejerna skulle vara rätt så lugna men nepp, där hade jag totalt fel! De sprang och yrade, skrek för fulla muggar och ja, de var helt enkelt helt CRAZY! Men jo, det var en kul upplevelse iaf, haha!



Cute as the sun, hehe! ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny A

<3

2010-05-27 @ 10:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0