Valborg,

Gårdagskvällen finns det nog inte mycket att klaga på. Jag hade en jäklit kul kväll med fina vänner & nya människor. Ska sammanfatta här, stack till Smedsby där vi grillade för första gången i år, massa mat & gott sällskap, sedan lite partey och runt 11-tiden drog vi in till stan där vi träffade en massa roliga människor.
Till slut hittade jag även my mate Ellinor.
Kvällen slutade ca 3-tiden vid syrran, där vi övernattade.

Steg upp runt 12-tiden, käkade frukost, gick in till stan, träffade lite folk. Stack senare till RAX på pizzabuffé med Julia, Judith & Nora.
Gash, så gott var det!

Nu är jag hemma, ska kanske ta mig över till min vännina Jenny som anlände hem från Cypern inatt.

Anyway, jag hade en himla kul kväll igår!

Bilder kommer later...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0