The holidays are here !

Äntligen har jag skickat in min praktikdagbok & mina matersättnings papper. Detta betyder alltså att jag har SOMMARLOV! Okej, egentligen har jag haft det sedan i fredags men endå, det känns på nåt sätt bättre nu då alla papper är inlämnade.

Sommarlovet inledde jag med min kära syster & massa mat på hennes soliga balkong. Vi fixade ihop vår nya favvo rätt, tacoröra & som efterätt blev det somvanligt kladdkaka med glass. MUMMA! Vi hann även med en promenad i solnedgången. GASH, vad Vasa är vackert i solen. Otroligt alltså! 

Gårdagskvällen spenderade jag tillsammans med Singsby bruttorna S & E. Det blev kubb spelning på Kvevlax plan, tillsammans med killarna. Hann även med att hänga vid grillen som förr i tiden! Jag, S & E avslutade sedan kvällen hemma hos mig med te & mammas rabarberpaj. Riktigt mysig kväll!

Bilder från fredagen kommer här, gårdagens kommer lite later..




Kommentarer
Postat av: mimmi

send me the recipe! ;)

2010-05-26 @ 21:01:38
URL: http://withorwithoutus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0