Jodå, jag klarade det.

Min första arbetsdag på mäkken beskriver jag så här: 1000 olika knappar, mycket nytt att lära sig & trevliga arbetskompisar. I det stora hela gick allt riktigt bra, förutom att jag tryckte på fel knappar ett x antal gånger, men så är det väl för alla i början eller? Nej vetja det där kommer att nötas in med tiden.

Dagens överraskning var endå då jag klarade HYGIEN PASSET!!! För det första trodde jag bara att det skulle vara en träff där de skulle dela ut böcker så man kunde börja läsa till provet. Men nepp, då vi kom in visade det sig att vi skulle gå igenom ett par papper och sedan skriva provet och sen skulle hon rätta dem direkt.
Ni kan tänka er att jag var i chock! Hallå, jag vet knappt vad hygien-passet innebär. GALET att jag klarade det, vet flera som har tagit om det flera gånger eftersom de inte klarat det.

Nej, jag kan inte vara annat än nöjd helt enkelt!

Super härlig låt!

Sia - Clap your hands


Kommentarer
Postat av: Jenny A

Du har hygien. Grattis! :D

2010-05-18 @ 07:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0