Hejdå utväxt !

Häj!

Vanlig praktik dag idag, kom in en del nya fina varor och efter jobbet stack jag och fräschade upp håret. Det var nämligen dags för färgning, äntligen är utväxten borta!
Dessutom var det ännu roligare då man kände de som färgade mitt hår, det var nämligen Sandra & Erika. Jag var alltså och färgade till Yrkes som vanligt som ni kanske kunde räkna ut. Sommar fräsh färg blev det, nu är det bara sol brännan som saknas. Men vetja den kommer snart.

Imorgon ska jag & Nora hitta på något men vet ännu inte vad? Hmm, får ta och fundera på det där.

PS, krya på dig Jenny vännen, hoppeligen blir du frisk så du får komma ut i det härliga vår vädret ♥


Sommar-09


Kommentarer
Postat av: Jenny

Uhuu, ny-blondie! :D Jo ja ska no bli frisk ha ja bestämt mej för! Åså e de ju åminne på lörda så de gör ju int pressen att bli frisk nå mindre heller ;D

2010-05-11 @ 21:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0