You make me laugh !

Hey pupsies!

Det var någon dag sen! Har haft fullt upp med alla mina förhör och skolarbeten så har inte varit så aktiv här på datorn. Nu har jag iaf fått helg, har passat på och städat hela huset så jag inte behöver göra det imorgon. Ska nämligen försöka läsa på psykologi provet som jag kommer ha nästa vecka. Det kan även hända att jag ska in till stan en sväng och träffa nora, får se hur det blir med det.

Dagens höjdpunkt var endå då en blondhårig tjej kom gående rakt in i mej, och det visade sig vara min kära vän Ella, som jag inte sett på jag vet när? Oj oj miss sunshine, du gör mig glad du! Har annars suttit och talat med en massa härliga vänner ikväll, Simone & Ida från klassen i VYI. Och sist men absolut inte minst, Erro & Emma. Mina underbara vänner från högstadie tiden. En tid jag aldrig kommer att glömma med er! Ska äntligen få träffa er i helgen, då tamejtusan ska vi RÖJA!


Kommentarer
Postat av: Ella

Love <3

2010-03-26 @ 10:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0