L . O . V . E

What up dog!

Dagen har gått rätt så snabbt, av någon konstig anledning. Allt har väl inte varit sådär super men alla dagar är väl inte precis gjorda för att var bra heller. Har iaf fått in musik på syrrans iPod, finally och gjort klart min filmrecension. Slutligen var jag till farmor & farfar. Satt och pratade med farmor om en massa gamla barndomsminnen, jag och syrran haft tillsammans med henne. Du är bara för fin farmor, vad skulle vi gjort utan dig? ♥

Eva Simons - Silly Boy Acoustic Version (den är till dig syster)


Kommentarer
Postat av: Sis

Fammooo! <3 Hon är nog bäst hon, längesedan jag såg henne sist. Tack för idag syrran, vad vore jag utan dig egentligen?

2010-03-14 @ 23:42:00
URL: http://mychela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0