Här sitter jag och hänger som vanligt,

Hey!

Sitter hos syster som vanligt.. Förstår att ni kanske tycker det är lite konstigt att jag är här hel tiden. Ska berätta hur allt ligger till. Min syster bor nämligen endast ca 500 meter från skolan jag går i om dagarna, alltså Vasa Gymnasium. Själv går hon i Hanken som ligger precis bredvid, så det är väldigt behändigt för både henne och mig. Därför har jag spenderat rätt så mycket tid i hennes lya på senare tid, det ska jag ta och tacka för att jag får göra också!

Snart ska jag iväg på ett zumba pass, men först ska jag passa på att käka lite mellanmål. Ikväll blir det packning, får se vad det blir till. Har inte valt ut ett ända plagg att ta med ännu, men vetja det fixar sig!

Här är två bilder som jag camen tog på mig nyss!



Kommentarer
Postat av: Jenny A

kaunis like always! <3

2010-03-18 @ 19:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0