Back in buisness!

Måndagar är måndagar, så är det bara. Första dagen efter lovet, inte så himla peppande men okej, jag klarade dagen. Hade två föredrag eller ett och ett halvt om man ska vara nogrann. Ett hade jag på finska om min hem kommun,Korsholm och det andra hade jag på psykologi tillsammans med Mergim, de gick riktit bra faktist. Skönt att vara så lite i klassen så det känns så chill då man ska ha föredrag. Efter skolan träffade jag Nora en snabbis, drog och kollade på ett par hyr-gym kort till LL.

Nu ska jag iväg på Body Vive.

Soon! 


Kommentarer
Postat av: Jenny A

ja gissar att "soon!" syftar på stockholm.. har ja rätt? :D

2010-03-08 @ 19:44:39
Postat av: Jen

nej, de mena ja faktist int. Jag mena bara att jag snart är tillbaka från gymet om du föstår? Hadd faktist ingen tanke på stockholm där(:

2010-03-08 @ 20:12:43
URL: http://jennyycecilia.blogg.se/
Postat av: Daniel

Tack detsamma! :) Jo det är alltid bra med mig! :D

2010-03-09 @ 14:12:41
URL: http://danielhenningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0